fredag 25 maj 2012

Toppfredag

Så är man LEDIG och vaknar 05.40(!) Smörgås och sen somna jag om till 8.30 riktigt skön morgon. Bädda sängen, duscha, gjorde iordning mig och en promenad vid 9 med Konrad i 20-graders VÄRME & SOL. Surdegssmörgås till frukost med en skål jordgubbar, verkligen sommarkänsla. Ska gå igenom flyttkartongerna som vi ska ha med till TÄBY GALOPP LOPPIS imorgon lördag & söndag. Sen bär det av hem till Terese och lilla 2 månaders Lexus. Sen kommer Katinka med sin lilla bebis också ( gammal stallkompisar) så det ska bli en mysdag. Konrad ska få träffa lilla Nova. Ikväll kommer Hanna över på middag och Mattias har vårfest med jobbet. Bebis sparkar för fullt och jag tycker jag växer mer och mer för varje dag. Längtar till hon/ han kommer <3

2 kommentarer:

  1. Jag tror du väntar en flicka!

    Å hon ska ha det namnet du sa när vi satt på din altan. Det kändes så rätt att det är det du ska ha när vi satt där och du pratade om det <3

    SvaraRadera
  2. Måste bara finna ett namn som vi båda gillar för en kille. Lättare sagt än gjort...
    Kram

    SvaraRadera