fredag 25 maj 2012

Som natt och dag

Tänk så fort allt kan växla. Hade en toppendag igår. Fasteprover på Täby närsjukhus och kom in på 15 min, lite skillnad mot 45-60 min på DS. Hade "elevens val" och var med Eva och Gunilla och hade Hemkunskap med 24 elever. Startade med frukost och sen handling på Ica stop. Lunch som var vedervärdig. Ibland undrar jag hur man kan ha så lite respekt för en vara och bara slabbar ihop mågot utan känsla. Tänk vad mycket det gör bara om det ser lite fräscht ut, men inte ens det gör det. Ut i solen och var rastvakt efter lunch, trycker på bra nu. Obekvämt att sitta på bänkar utan ryggstöd. Hämtade K hos farfar och handlade första färskpotatisen. Vart en 35 min tupplur innan jag gjorde en fräsch sallad till Jessi och mig. Fick en sååå fin blombukett av Jessi som en liten förlovningsgrattis. Underbara människa. Sen hade J med sig två klänningar som jag fick prova till bröllopet.en satt riktigt bra så den lånar jag- VILKEN LÄTTNAD. Promis och köpte jordgubbar och satt ute på altanen hela kvällen. M kom hem vid 21 efter haft en grej på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar