torsdag 3 maj 2012

POLLEN & TANDVÄRK

Ingen rolig morgon att vakna till, halsont och tandvärk. Har förmodlingen bitit av en plomb för någon vecka sen när jag åt fullkornsbröd. Först osäker om det var ett frö/ nöt eller en bit av tanden/lagningen. Tror det sistnämnda eftersom tanden känns vass och jag fått en inflammation i tandköttet. Halsont pga pollen eller inflammationen? Fick en akuttid till tandläkaren imorgon 9.40 Känns skönt att få det fixat till helgen. Efter jobbet så var jag förbi Täby Dagspa där ventilationen lagt av så det var väl sisådär 25-28 grader varmt. Ingen behandling, istället begav vi oss till Viggbyholms stationscafé och fikade. Vidare till Prima liv för avslappningsövningar inför förlossningen. Alla ska ha i augusti i stort sett och jag kände mig normalstor bland alla andra gravida. Jättegullig barnmorska. Mattias hade hämtat Konrad hos sina föräldrar, handlat och lagat nudelwok ( efter önskemål från mig). Var täppt nu på kvällen och hoppas det inte blir värre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar