lördag 19 maj 2012

Lugn fredag

Mattias tog morgonpromenaden med Konrad och jag mornade mig ett tag. Vid 10-tiden åkte jag till viggbyholms stationscafé och fikade med Madeleine som hade sitt barn på dagis när jag jobbade där. Vi red också ihop nere på hagby när jag red Viktor där. Hon är bf 28/5 så vi kommer vara mammalediga samtidigt. Vart en surdegssmörgås och chailatté. Åkte förbi BOOM påväg hem och köpte tre små tavlor med kloka ord. Vart riktigt bra här hemma på väggen. Åkte förbi Blomsterlandet och skulle köpa stjärnöga rosa eller hängpetunia men var så mycket folk och dåligt med personal. Ville rådfråga om blommor till skugga men fick inte mycket hjälp så jag åkte därifrån. Kom hem och åt lunch och fick sen besök av Eva och barnen. Mattias målade klart två fönster till i vardagsrummet. Blir så otroligt fint och bra. Sen drog han till Gryt med sin bror Jonas. De ska fixa med båten, dricka öl och slappa. Tyvärr har jag inte den ro i kroppen när det finns så mycket här hemma att fixa med, träffa vänner osv. Vart en lugn hemmakväll och fick sen lite besök av Frida. Går bara här hemma och myser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar