fredag 27 april 2012

Ledig och toppendag

Vakna vid 07.30 och hade en lugn start på morgonen. Promis med Konrad och härligt fågelkvitter. Nu börjar det verkligen kännas som vår. 11 grader ute vid 8. Frukost vid tv:n, tvättade två maskiner, hämtade bilen på Bilia och handlade. Vid 10.30 kom Anna som har beräknad födelsedatum om en vecka... Längtar jag med. Fika ute på altanen i strålande sol, njöt varenda minut. Har så mycket att prata om. Åt lite avocadosallad till lunch och sen har jag sparat lite lökar från påskliljorna och pärlhyachinterna jag hade inne vid påsk. Förhoppningsvis kommer de upp nästa vår. Åkte över till Konrads bror Malte och gick en runda på 45 min så de fick leka och busa. Hade sjukt kul ihop. Hem och läste på altanen, hängde tvätt och dammsög. Nu vill jag bara plantera massor!!! Ska få rabarber av grannen. Mattias kom hem med indisk mat, fasen så gött det är. Första middagen UTE. Sen låg ett överraskningskort på mitt sängbord... 9 juni ska vi till statshotellet i Trosa och sova över med middag o frukost. Sen ska jag få en " Mamma-behandling" med lite ansiktsbehandling, handmassage o manikyr och fotvård- UNDERBART!!!! Har världens bästa sambo. Fasen vad jag ÄLSKAR HONOM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar