onsdag 21 mars 2012

Underbart vårväder

Vilken morgon att vakna till. Var ute på fotbollsplanen 07.15-07.30 imorse och körde lite med Konrad. Sååå duktig liten vovve. Kommandon som: SIDAN, HIT, STANNA, STÅ, LIGG sitter riktigt fint och han blir så laddad. Jätteduktig vovve. Sen gick vi upp i skogen och körde lite balansövningar på stenar. Kör *klicker* med honom och det är verkligen en bra positiv förstärkning. Efter det fick han vara ensam några timmar när jag jobbade. Kom hem och förväntade mig en vovve vid dörren, icke... Ut ur garderoben kommer KONRAD. Han hade öppnat där i söndags men då trodde jag bara det var bus... Nu tror jag mer på att han känner sig trygg där. Det luktar skor och våra jackor och det är ett tryggt " kryp-in". Kissrunda och sen kom Nanna och hundarna. Satt på altanen och åt pastasallad. Strålande sol och hundarna fick ben att tugga på. Vart en te och kanelbulle efter det. Satt ute till 16. I helgen SKA jag plantera penseer, påskliljor och pärlhyachint i mina krukor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar