söndag 4 mars 2012

Toppendag och KANONHELG!

Somna vid 23.15 och vakna vid 03.45 när M kom hem. Gick upp och åt smörgås och kika på tv. Vid 05.30 gjorde jag ett försök att somna om. Lyckades sova till 09.00 Kikade lite på vasaloppet ihop med M i sängen och vid 12.30 kom syrran och hennes sambo över på latté & kladdkaka. Fick två trista besked, som inte det räckte med de 5 som gått bort sen början av december. L förlorade kampen mot ALS och dog för 1,5 vecka sen. Lämna sin man och 17 åriga son. Min systers bästa kompis man börjar strålning imorgon efter cancerbesked. Räcker det inte nu?
Lagade lite lunch och sen kikade vi på BECK. Hua så obehaglig den var. Tur att jag inte sover ensam i natt. Promis dels i skogen och upp mot Ellapark med mina killar M & K. Nu blir det lite middag och SÅ SKA DET LÅTA, sen blir det nog tidigt i säng. Inga järntabletter fram till torsdag då jag ska ta nya prover på DS för järn och sköldkörteln. Inget Levaxin på torsdagmorgon. Intressant eftersom jag känner mig piggare och tycker illamåendet blivit bättre.
Hoppas på en ny BRA VECKA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar