fredag 30 mars 2012

Skitdag

Mina föräldrar har varit bortresta och kom hem i onsdagsnatt. Hade ställt min skoda hos dem ( ska säljas) och hämtat nya bilen. Det jag inte hade tänkt på var att den stod parkerad framför mina föräldrars bilar så de inte kunde komma ut ( nyckeln hade jag ). Var tvungen att åka förbi dem på morgonen då pappa messat när de kom hem på natten. Mamma skulle jobba... Fick bli frukostsmörgås från Gateau och sen iväg till jobbet. Laddade kaffebryggaren på jobbet och missar att lägga i kaffe... Bra där. Slutade vid 13.30 och åkte till Mattias pappa och hämtade Konrad. Förbi mörby c och plockade upp Maria som jag var i spanien med för ett år sen. Vidrig vegetarisk kålpudding till lunch på jobbet så det fick bli rester av pastasalladen till försenad lunch. När Mattias kom hem fick vi åka och hämta Skodan som recondas idag inför försäljningen. Hämtade upp Mattias cykel från service och sen till vallentuna och dumpa skodan. Sen var klockan 18.45 och båda vrååålhungriga. Stannade på pizzeria Bella Note och åt varsin pizza. Orkade 1/4 så resten fick följa med hem till frysen. Bebben har börjat kännas mer och mer senaste dygnen. Känner rörelser inne i magen men inte på händerna när man lägger dem
på magen. Börjar kännas mer och mer verkligt nu. Längtar så till vår lilla bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar