torsdag 1 mars 2012

FANTASTISK DAG

Nanna kom över 12.30 och vi tog en promenad med hundarna innan vi gick in. Inget morrande eller dyl. från Kita och allt gicl bra. Är sååå lättad. Helt underbart vårväder med sol och värme. Hade vårjacka för första gången detta år. Ute ca 35 min och sen fick Konrad en dusch på ben och mage. Hans långa hår på benen drar i sig massa grus och smuts. Bodil höglöpte och gick med trosa. Gick bra-han har inte riktigt kopplat ännu. Lagade raggmunk och pratade massor. Tog en fika ute på altanen i solen och hundarna rullade sig i snöhögen på gräsmattan. Kikade på UNGA MÖDRAR och sen lagade jag middag. Nanna och lilla 9 månaders Tilda åt med oss. Mattias hade sent möte och åkte inte från södertälje förrän 17.30
Mysigt med en heldag med Nanna och Tilda. Somna vid 21.30 och Mattias kikade klart på fotbollen. Sovit hela natten, men vakna 05.30 och tog morgonpromis med Konrad. Ville inte ha sin frukost men ser 2 lösa kindtänder som ska lossna när som helst. Luktar apa i hans mun men inget rött tandkött eller inflammation i alla fall. Lite galiamelon, banan och vindruvor framför nyhetsmorgon och sen somna jag 1-1,5 timme. Vakna med illamående så det fick bli en Lergigan komp och idag ska jag fokusera på att DRICKA MYCKET & äta mina mål. Vart rester från middagen igår till lunch. Nu ska jag ta en skön promis med Konrad även om solen inte vill visa sig.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar