söndag 5 februari 2012

Vila i frid fina Malin

När jag hade Maartin på vågsjö 2000-2002 fanns det ett härligt gäng tonårstjejer där som vart som ens småsyskon. Vart mycket prat när man tillbringade all sin lediga tid där. Jag var 22 år och kunde känna igen mig så mycket i det livet de levde då med hästar, killar, skola, lärare och föräldrasnack. En av dessa tjejer var Malin.

Hon brukade stå och hålla mig sällskap när jag mockade åt Maartin och Etina, följa med ut i skogen när jag promenera med Maartin eller så åkte hon med till McDonalds när gänget skulle ha hamburgare. Det var verkligen en tjej som jag tyckte väldigt mycket om, söt som få.

Igår fick jag reda på att det var ett år sen hon lämna oss.

Jag är i sådan chock eftersom jag inte visste att hon inte är i livet längre. Så fruktansvärt tragiskt. En så fin och go tjej. Finner inte ord.
Vila i frid fina Malin. Du finns i mina tankar.

1 kommentar: