lördag 18 februari 2012

Skön social fredag

Sov skit torsdag-fredagnatt. Skönt att jag är ledig på fredagar för det är verkligen min återhämtning. Morgonpromis med Konrad och sen lite tv-tittande. Vid 9 satte jag igång och gjorde en spenatpaj med fetaost och soltorkade tomater. Ville göra slut på färska spenaten innan den vart dålig och sen är det skönt att ha färdiga bitar i frysen.
Vid 11.30 gick jag upp och la mig och sov ända till 13.30, galet trött. Helt mosig när jag vakna men strålande solsken ute så en promis ute i snön med Konrad.

Vid 14 kom Emelie förbi på en fika och vid 15.30 kom Anneli som var uppe i sthlm. Hon bor numera i örebro. Myskväll med Mattias framför The voice. Gick och la mig vid 22.00 och somna ovaggad för att vakna två ggr vid 02.30 av en snarkande karl. Svårt att somna och fick knacka till honom flera gånger. Hur kan man låta så MYCKET???

2 kommentarer:

  1. Lyxproblem Gisse-gumman!
    Jag som sover ensam så ofta njuter när jag har någon som ligger och snarkar bredvid. ;-)

    Kramis!!!

    SvaraRadera