tisdag 28 februari 2012

Hemsk måndag

Igår var det verkligen inte min dag. Har lånat pappas taxibil som går på etanol och först hittar jag ingen is-skrapa, sen ska jag starta den och då vill den inte alls. Svinkallt ute och frusen försöker vi med startkablar grannen och jag. Ringer pappa som till slut vaknar... In med Konrad i huset och vänta på pappa, ringa daghusse o säga att jag är sen, ringa jobbet... Skit!
20 minuter senare kommer pappa och vi fixar och trixar med startkablar men tvingas ge upp då det förmodlingen har med etanolen att göra. Får skjuts av pappa till daghusse med Konrad och sen vidare till jobbet.
Ska ut vid 09.30 med barnen och då har jag glömt termobyxorna i bilen... Kul! Skit också... Jag som fryser KONSTANT pga sköldkörtel som lagt av och järnbrist. Frös in i märgen.
Vid 11 ska vi äta lunch... Mmm... HUNGRIG!
Då har de missat beställa vegetariskt och det är kebabgryta och ris. Får äta lite besk sallad och ris. Sen ska vi ner till idrottshallen med barnen och då börjar jag blöda näsblod. Pappa är gullig och kommer och hämtar mig på jobbet med min Skoda. Väl hemma så slår jag i armbågen i knoppen till städskåpet-AJ... SKITDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar