onsdag 8 februari 2012

Bra natt & dag

Har sovit hela natten men varit uppe 2 ggr och kissat. Är bra när jag äter " middagsmat" precis innan jag lägger mig för då får jag i regel sova hela natten utan att jag vaknar vrålhungrig. Klassen var jätteduktiga på förmiddagen och sen åkte jag och hämtade Konrad och hämtade ut Levaxcin på apoteket. Lite lunch och telefonsnack med Nanna och sen somna jag i soffan och sov mellan 14.30-16
Hur mycket kan man sova??? Sjukt trött och hoppas på en bra kväll utan illamående. Mattias ska förbi sina föräldrar och fixa några papper på hemvägen och handla. Sen blir det HALV ÅTTA HOS MIG och SVERGIES MÄSTERKOCK.

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN jobba med Eva. Ska ha mys med barnen med fika och sen gå till pulkabacken. Hade en vikarie dag som gorma från det att hon kom tills hon gick hem. En 6- åring klarar inte att sitta knäpptyst och stilla 1,5 timme och träna bokstäver. Vart så less.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar