onsdag 16 november 2011

Mår skit

Var ett bra tag sen jag bloggade sist. Har inte haft tiden och behovet att blogga, men ibland kan det kännas skönt att skriva av sig.
Det har varit en händelserik höst med flytt och allt däromkring. Har börjat på KBT för mina sömnproblem. Har sovit bättre sen flytten till huset då jag slipper ha E18 utanför sovrummet. Märker nu tydligare också när något händer som gör mig stressad eller skapar oro. Kan se dagen efter att jag sovit dåligt. Sen blir man stressad av att inte somna och då blir det inte lättare.
Hösten har varit kämpig. Sjukskriven 50% och nu 25% just för att jag inte alls fungerar. Känner mig som ett vrak. Har jämt jobbat på i 120 och nu klarar jag nätt och jämt 4 timmar.
Bara vårt larm hemma tycker jag är jobbigt o stressande att höra innan jag larmat av. Eller igår när vi satt på bussen till simskolan och tre barn pratar i mun på varandra till mig, försökte få dem att prata en i taget men de var så glada o spända för badhuset så tillslut så stängde jag bara av och svara med "mmm", "ja", mm,.

Kom till simhallen och de skulle byta om. Visade dem skåpen som de skulle hänga in sina kläder i men fick ändå frågan 4 ggr av samma tjej-" var ska man lägga kläderna". Jag är verkligen inte i status att vara där. När vi väntade på simläraren började grabbarna klättra på baddjuren som låg uppe brevid bassängen. 24 st 6-åringar som knuffas, ska prata samtidigt och " pelle slog mig" , orkar verkligen inte. Resulterade att jag gick in på toaletten och bröt ihop. Gick hem och ska ringa husläkaren idag. Har KBT idag så får jag se hur de tycker att jag ska göra med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar