onsdag 16 november 2011

Besviken & sårad

När man mår dåligt så märker man oftast vilka som verkligen finns där. Många säger att man alltid kan ringa eller att de finns där. Senaste åren har jag ställt upp 24 timmar om dygnet för en person. Jag har lyssnat, stöttat och på olika sätt hjälpt till rent praktiskt i en tid när jag själv inte själv var på topp. Var finns den personen nu???
Vet dessutom att jag mår som jag mår men är bara okänslig och enormt egocentrisk. Jag är så ledsen och besviken på denna person så det finns inte ord. Dra åt helvete.

En annan vän känner jag mig bortprioriterad av. Hon vet att jag är sjukskriven men hela tiden är det jag som komma med förslag när vi ska ses. Får aldrig några klara besked för att hon vill hålla allt " öppet". Ska höra allt om hennes trasiga förhållande men känner mig bara som utfyllnad i hennes liv.

KARMA

Ville bara få beklaga mig lite. För förutom dessa två så har jag en helt FANTASTISK skara av vänner, sambo, kollegor, chef och terapeut som stöttar mig till 110%. Vänner som skickar sms, ringer, lyssnar, ger feedback mm.
TACK FÖR ATT JAG HAR ER <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar