lördag 16 juli 2011

Som jag sovit

Igår vart en heldag i soffan med film och mys. Kände att vi behövde det båda två. Var därför lite lätt orolig att det skulle bli problem att sova sen. Tog två Lergigan vid 01.30 och sen gick vi och la oss 02. Somna på 5-10 min och sov till kl. 10.45(!)
Min kropp behövde nog det. Lite frukost och sen iväg för att kika på tapeter. Vart totalt förälskad i en vit tapet med löv. Varvat matt och blankt. Mattias fick välja sovrumstapeten om vi tog "min " i vardagsrummet. Vart en vit med lite motiv uppe i sovrummet också. Längtar så mycket nu till inflyttning.

Vidare in till stan och åt på Fridays på birger jarlsgatan. Strosa runt ett tag i stan och sen en varsin latté på biblioteksgatan. 84 kr... Måste väl klara hyrorna gissar jag. Hem och bara tagit det lugnt. Vi har det så fint tillsammans. Trodde aldrig jag skulle hitta min tvillingsjäl.

Idag har det känts skönt att inte ha någon hund eftersom vi kunnat vara helt spontana. Känns ändå tomt. Tydligen så är Titus deppad... det gör så ont i mig. Tror han trivdes ganska så bra med oss. Fått vara med i stort sett hela tiden, busat, lekt och åkt bil. Allt fokus på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar