onsdag 13 juli 2011

Skön dag igår

Vart inte mycket till sol & bad igår. Planen var hägernässtrand men när jag vakna var det mulet och 18 grader. Morgonrunda med fina Titus och sen slappa en stund vid tv:n innan jag mötte upp Jennie i stinsen. Strosade runt och bara myste av lugnet. Hitta ett par vita ballerina för 149 :- och ett par svarta shorts på H&M för 199 :-. Helt överkomligt. Fika och sen hem. Gick runt norskogen med Titus 45 min och han for runt som en gehu... Härliga gräsmattor att sträcka ut på om man är en 2 årig schäferkille med mycket spring i benen.

Mattias och jag tänkte åka in och promenera i gamla stan men det vart skyfall när vi var i hötorgsgaraget så det fick bli foccacia på ett fik i närheten. Riktig toppenkväll tillsammans. Gick till Åhléns city och kika på badbyxor till honom men hitta inga. Istället fick jag två par Björn Borg trosor, tack <3
Vart helt kär i en mjukiströja som jag köpte. Måste hitta nya mjukisbyxor också eftersom de jag har är det hål i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar