tisdag 12 juli 2011

Längtan

Som jag LÄNGTAR & VÄNTAR på att flytta. Vill att det ska vara dax nu!!!
Denna vecka tänkte jag börja rensa ur skåp, lådor och garderober. Sen drar vi till Gryt & Halmstad och när vi kommer hem flyttar vi!!! Bra att komma iväg lite, behöver det båda två. Har börjat få sömnproblem igen och är lite för mycket uppe i varv. Ska försöka varva ner med sömn, sol, bad och läsning. Vill hitta lite självbiografier eftersom de är de böcker jag har lättast för.

Titus stannar t o m lördag hos oss. Har tänkt mycket på OM det skulle vara så att de måste göra sig av med honom p g a allergi. Han är en toppenhund som klarar att vara själv, grundlydnad till viss del med lite finslipning. Tror att han stängt av lite eftersom de har barn hemma. Kört med klicker, godis och rösten och han är mycket mer lyhörd nu. Känns som vi fått en väldigt fin kontakt och det gör ont i mig om han omplaceras MEN efter en hel del funderingar så har jag/- och Mattias bestämt oss för att vara hundfria ett tag.
Nu är det inflyttning, jag har fått mer timmar på mitt schema och ska nog njuta av lite egentid och frihet ett tag. Får ställa upp som hundvakt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar