söndag 19 juni 2011

Trött

Idag har jag har jag känt mig riktigt trött. Ihopslagning av 5 och 6-års och full rulle om man säger så. Gick ut efter lunch vilket gjorde gott.
Kan tycka det är märkligt när man har autogiro och man ska få tillbaka pengar som de dragit från ens konto så får man en utbetalningsavi??? De har ju kontonumret, varför inte bara sända tillbaka istället för att skicka per post och sen måste man till bank för att lösa den.

Pratade med min chef om heltid också. Hon skulle se vad hon kan göra. Sa som det var att jag inte kommer palla att jobba varannan helg och jobba hela veckorna på det. Hon var förstående så jag hoppas det finns en bra lösning. Har ju köpt hus och få det gå ihop.

Var iväg efter jobbet och köpte födelsedagspresent till älsklingen som fyller år imorgon. Känns som en passande present.
Tvättat två maskiner, bäddat rent, dammsugit, gjort rent till lilla Max och tvättat akvariet. Nu blir det en dusch och sen krypa upp i soffan en stund innan läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar