lördag 25 juni 2011

Trevlig midsommar

Traditionellt midsommarfirande vart det i år. Åkte ut till M's kusiner på lagnö igår förmiddag. Sill-lunch med nybakat bröd och västerbottenpaj. Efter det gick vi till midsommarstången med fikakorg och filtar att sitta på. Det var dans runt stången, säckhoppning och dragkamp. Inte firat så traditionellt sen jag var liten ute på landet vid norrö.
Familjen Wahlgren var där med Christina i täten.

Sen tog M och jag en promenad upp till dansbanan där några 16-åringar satt och drack öl. Härlig utsikt över oxdjupet där alla ålandsbåtar går ut. När vi kom tillbaka så var det full rulle med båt och badring efter... 14 grader i vattnet.
Middag och kubb. M och jag tog en powernap vid 21 och sov till 09... Haha*** Det behövde vi tydligen.

Frukost och lite småsnack innan vi åkte vid 12. Raka vägen till pizzerian och sen hem till Nanna, Christian och lilla Tilda för pizza och filmmys. Middag hos M's föräldrar och sen hem till lilla Max som fick springa en stund på balkongen när jag städa buren. Alla nöjda och glada :-)

Har sagt det förr men som jag ÄLSKAR MATTIAS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar