torsdag 24 februari 2011




Tiden går och det är 3,5 månad sedan jag träffade Mattias första gången. Blir bara mer och mer förälskad i honom för var dag som går. Har i stort sett bott här sedan i början av december och jag riktigt njuter. Märkligt hur allt kan kännas så krystat med vissa och helt annorlunda med andra. Har verkligen hittat en kille som kompliterar mig och får ned mig på jorden när jag svävar iväg. Han är lugn och trygg med en härlig humor. Det är sååå rätt.

Om en vecka ska vi åka till hans landställe och bara mysa hela helgen med god mat, film, böcker, promenader, bastu och massa tid för varandra. Ska bli sååå mysigt- LÄNGTAR!!!

3 kommentarer:

  1. Åh vill önska dig Lycka till med kärleken Kram

    SvaraRadera
  2. Tjoooohoooo va jag blir glad o varm i hjärtat när jag läser detta !!!
    Du är verligen verkligen värd att få ha den här känslan som du beskriver.
    <3//Ina

    SvaraRadera