torsdag 24 februari 2011

HÄRLIG DAG


Hade en riktig toppen morgon idag. Vakna redan 05.50 när Mattias åkte till jobbet. Kunde inte somna om så Sigge fick frukost och jag pulade lite med datorn och åt frukost. Tog en härlig morgonrunda ute i solen mellan klockan 07.45-08.30 för att sedan sätta mig i bilen och åka till jobbet.
Tänk vad mycket det gör att få en bra start på morgonen. Kändes som att halva dagen gått när jag började klockan 09.

Idag har MATTIAS namnsdag så jag har köpt semla till oss att äta efter middagen. Får lyxa till det lite. Slutade redan 15 idag så jag har pantat flaskor, handlat middag, och varit ute med Sigge. Köpt lite tulpaner att ha på vardagsrumsbordet för det ger en sådana vår-känslor. Doftar gott gör de också.

Skulle till frisören klockan 19 och slinga håret men hennes son vart magsjuk så hon ska ta mig nästa måndag istället. Frågan är om man ska åka till stallet och titta på syrran när hon rider ELLER om man bara ska vara hemma och äta middag, mysa i soffan och bara vara... det sistnämnda låter lockande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar