torsdag 10 februari 2011

INTE BLOGGAT PÅ EN VECKA

En hel vecka harv gått och jag har inte bloggat som ni märkt. Har inte varit vilken vecka som helst heller. I fredags så skulle jag ha träffat alla mina gamla kollegor från KARAMELLKUNGEN på en after work på GRAPPA. Har sett fram mot det i 1,5 månad men vad händer!!? Jo Gisse blir MAGSJUK =(

Började må illa på jobbet så Eva skickade hem en likblek kollega (mig). Kom hem och la mig för att sova eftersom jag mådde så fruktansvärt illa. Två timmar senare så brakade det loss. Fick springa var 10:e minut från klockan 14 till 01. Pappa kom förbi med PROVIVA BLÅBÄRSOPPA och formfranska att rosta. En klunk proviva resulterade i toalettbesök 1-2 minuter senare. Fick inte behålla någonting.

Totalt matt och orkeslös fick jag deppa för att inte träffa alla på after worken.
Mattias fick order av mig att hålla sig borta så han slapp att bli smittad om han inte redan var det vill säga. Så jag låg här hemma i min ensamhet och saknade honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar