torsdag 10 februari 2011

INGEN MUSICAL


På lördagen 5 februari så skulle hela familjen gå på musicalen LEVA LIVET och sen vidare till CIAO CIAO och äta middag. Fick sälja min biljett till mamma och pappas kompisar. För min del vart det film, blåbärssoppa och massa tidningar istället. Avstannade på förmiddagen och jag var VRÅLHUNGRIG!!! Åt lite skorpor i mjölk med äppelmos.

Söndagen var lugn den också även om jag kröp på väggarna. Inte van att bara vara en hel helg utan att göra ett dugg. Mattias kom över och vi bara myste till SOLSIDAN och drog iväg på spontan tripp till åkersberga och köpte indisk mat. Såååå gott.

Måndag 6 februari så jobbade jag. Var ganska så trött och energifattig hela dagen. Somnade tidigt.

Tisdag 7 februari hade jag medarbetarsamtal med rektorn och jag fick så mycket positiv feedback och att föräldrarna är så nöjda med mig och Eva och vill att vi fortsätter i höst att ha 6-års gruppen. HAR FÅTT FAST ANSTÄLLNING!!!
Är såååå glad för jag trivs så fantastiskt bra på skolan både med barn, föräldrar och kollegor. Nu får jag sommar semester!!!

Onsdag 8 februari startade med alvedon och kände mig små febrig hela dagen. Bilen in på service och oljebyte på speedy. Tyvärr så var mina fram fjädrar helt av så nu blir det byte av dem idag och ca 3000 kronor fattigare. Mattias kom hem med thaimat från wasabi och sen kikade vi på sveriges mästerkock innan vi somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar