onsdag 2 februari 2011

Dagarna rinner iväg och jag hinner inte blogga. Satt på akuten 13-17.30 med Mattias i lördags då han lyckats få knät ur led. Fick lite smärtstillande i leden och sen var det "bara" att räta ut det. Går på kryckor och är allmänt deppad... Får se om det blir vasaloppet om en månad.

Livet rullar på och jag ska ringa veterinären idag gällande Sigge. Tycker inte att han mår så bra som jag vill att han ska göra. Orolig och jag tror dels att det beror på kisseriet, törsten och hungern- han är inte belåten och får ingen ro.
Ska se om det finns andra alternativ och om jag i såfall kan ge kortison i april-maj när eksemen brukar dyka upp. Igår hade han tryckt i sig snö när Maja var ute med honom och såg allmänt svälld ut om magen. Får se vad hon säger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar