söndag 16 januari 2011



Vilken lyx att få sova och ligga kvar i sängen utan att en viss liten älgkalv slickar på en och vill komma ut... ( älskar det men ibland är det skönt att bara få vara också).

Gick ner till ica och handlade lite frukost. Sen däckade jag. Hade sådan fruktansvärd huvudvärk trots att jag var nykter igår. Tror att det beror på att jag dels slarvat med mina 7 mål mat som jag ska äta dagligen, sen allt som varit denna vecka på jobbet som tagit väldigt mycket av det mentala på en och därefter alldeles för lite dricka. Fick en ALVEDON och somnade en timme vilket hjälpte bra. Har bara legat och myst hela dagen. Drog iväg till ica kvantum och handlade lite middag innan jag åkte hem vid 20.30 efter att ha kikat på SOLSIDAN tillsammans.

Kjelle var förbi med Siggemannen vid 21.30 så nu sover han gott i sin biabädd. M sover hemma i natt vilket känns väldigt tomt. Sigge for runt i 5 minuter och letade efter honom innan han insåg att han inte var här. Kommer nog sova riktigt gott ändå för jag är TRÖTT.
Har haft en sådan fantastisk helg som inkluderar ALLT. Familjen och middag i fredags, mysfrukost två dagar, middag och bowling med M och hans vänner i lördags vilka var riktigt trevliga och sen mys idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar