måndag 10 januari 2011

VILKEN HELG

Inte hunnit blogga som ni märker.
I fredags hade jag en toppen dag med mysfrukost och sen lunch med Katja i centrum. Lite senare stötte jag ihop med Malin och vi tog en fika. Katja var på gå ut humör så vi drog till GOLDEN HITS vid 21.50 och fick stå 20 minuter i kö... galet populärt ställe.

Inte haft så roligt på länge. Dansade och hade oss på dansgolvet längst upp och Katja får en verkligen att leva ut om man säger så. Träffade ett gäng 78:or från täby/ åkersberga som vi dansade med och som var riktigt skojiga. Fick också höra av en gift kille att jag var ett sådant kap ( han sa det till Katja när de var ute och rökte). Nykter, röker inte och såg förbannat bra ut...hihi* Man tackar och bugar.

M var inne i stan och åt middag och var ute med en kompis som fyllde år. Kom och mötte upp mig utanför Golden Hits tillsammans med sin bror vid 02.30 så åkte vi hem. De var första gången jag träffade honom och de var sjukt lika till sättet.
Däckade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar