torsdag 6 januari 2011

MYS

Gjorde egentligen inte så mycket igår. M åkte vid 05.50 och sen sov jag till 06.30 då jag gick upp och tog en morgonrunda med Sigge. Mötte grannen som också var ute med hunden och hälsade glatt och tyckte liksom jag att det var en så skön morgon. Alldeles tyst och stillsamt.
Lite havregrynsgröt till frukost och sen gick jag och la mig igen och sov 08.00-11.00
Fick för mig att jag skulle baka lite så jag for ner till ica och handlade kardemumma, mjöl och jäst, sen satte jag igång att baka kanelbullar, vaniljbullar och kardemummabullar med grovmalen kardemumma och mandel på. Vart helt okej men inte riktigt så som jag ville att de skulle bli.

Emelie kom förbi efter tandläkaren och fikade med mig innan hon for hem vid 16.
Åkte till Wasabi och köpte lite thaimat, sååå gott med cocosmjölk och rödcurry. Åt hos mamma och pappa innan jag mötte upp mormor och syrran hos morfar.

M hämtade mig och vi åkte ner till centrum och hyrde två filmer. Fick en gratis eftersom jag hyrde två som hackade så då hade de skrivit in i datorn att jag skulle ha en gratis nästa hyrtillfälle och det var ju snyggt gjort =)
Tittade på Prince of persia som var helt okej. Lite popcorn och mys innan vi däckade vid 01.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar