tisdag 25 januari 2011


La oss redan vid 22 igår och ändå så var jag helt död när jag skulle upp 07.20 (!)
Sovit sååå gott och kände mig i alla fall pigg när jag varit vaken ett tag. Sigge har varit hos Maja idag och jag på jobbet i vanlig ordning. Många sjuka så det passade bra med RÖRIS nere i gymnastikhallen även om en timme är lite väl lång tid för våra 5-åringar att hålla fokus och inte bara springa runt i 180...

Lunch och sedan ut på gården och lekte. Vet inte vad som flygit i dem idag för de var helt flippade och bråkade, brottades och tjafsade med varandra. Hade medling hela eftermiddagen kändes det som.

In och åt mellis och fortsatte med vårt fisk/ hav tema vilket de tycker är roligt. Mysig eftermiddag vart det efter mycket struktur och tydlighet. De är verkligen hur goa som helst även om några har lite svårt att ta in det man säger till dem emellanåt.

TACK snälla Maja för hjälpen idag med Sigvard, du är oslagbar.

Middag med Lulle på Tegelbruket där båda ägarna kom fram och tyckte att det var såååå TREVLIGT att se mig igen och att det var länge sen. Mmm... rände ju där jämt 2000-2004...
Pasta med rotfrukter, svamp och pesto... riktigt gott. Härligt att få lite tid och sitta ned med Lulle också.

M har fotbollsträning men kommer efter det!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar