söndag 23 januari 2011


Hade en riktig toppen fredag med barnen. Tog med mig chokladbollar som jag bjöd på eftersom jag fyllt år. Uppskattat och bra muta ;-)
De var sååå goa hela dagen och vi hade en toppen dag. Har världens bästa jobb.

Förbi plåtverkstan så de fick kika på färgnumret på min bil eftersom jag beställt en backspegel från skroten som de ska lacka om. Till slut lyckades de hitta lappen längst in under reservdäcket. Inte på de vanliga ställena vid dörren eller motorhuven. Ska bli lyx att ha en vänsterspegel... har blivit väldigt bra på att kolla döda vinkeln ;-)

Middag med Nanna som på gamla goda tiden. Åt vår 10-års favvo mat, potatiskoketter, dragonsås och avocado sallad!!! MUMMA!!!
Tittade på Let´s dance och åt första semlan på 2 år... Åt en halv... sen mådde jag illa. Ska försöka ha kvar den känslan och låta bli att köpa semla igen.

M hade innebandy och var hemma hos mig när jag kom hem. Började kika på HANNIBAL men sen gav ögonlocken upp och vi somnade nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar