söndag 26 december 2010


M kom till mig i natt och mådde väl inte super efter en helkväll på krogen. Skyll dig själv ;-) Nu kör man LOB ( Lagen om vård av berusad) hemma också i privat regi. Kanske ska ta ob-tillägg för storhelg. Skämt å sido så var det riktigt mysigt att han kom trots statusen :-)

Tog en runda ner till ica med Sigge vid 10 och köpte lita mat och dricka och sen hem och däckade i soffan. Har bara myst hela dagen och börjar nog inse mer och mer hur mycket jag börjar gilla honom. Fattar inte vad människan gjort med mig... vad händer liksom? Man tror alltid att man kan skydda sig men så PANG så sitter man fast som bara den. Var lite trög i starten men nu är jag totalt såld på honom. Han visar nya kvaliteter hela tiden och jag blir bara mer och mer fast.

Jag brukar ha svårt att sova med andra människor men med honom så blir det tvärtom, tomt utan...
Skjutsade hem honom vid 15.30 och sen lite tunnbrödsrulle från galoppgrillen och vidare hem till Eva och fika. Känner mig riktigt seg och sunkig idag men så glad och lugn inombords. Härligt att ha en så fin vän så nära som 50 meter...

Nu har han kommit hem från sina föräldrars lutfisk middag och ringer och bara pratar lite. Han är bara sååå go.
Hur vart det på detta sätt??? Jag som redan hade min färdiga plan när det kommer till killar... men jag är sååå tacksam att A sammanförde oss. Fina M.

2 kommentarer:

  1. Jädrans sååå glad jag blir över att läsa Dina rader om hur Du känner och mår !!
    Hoppas verkligen att M är den bästa av dom bästa M som finns!
    Håller tummarna för Dig att känslan Din kommer sitta i läääänge !!!
    Kram
    //INa

    SvaraRadera
  2. Tack söta Ina. Försöker bara "åka med" och se vad som händer nu. Vi tar det lugnt och lär känna varandra så får vi se vad som händer på vägen. Han överraskar mig hela tiden positivt.

    KRAM

    SvaraRadera