tisdag 16 november 2010

FRUSET BIL LÅS



Idag så var det då dax...
När jag kom ner till parkeringen så hade bil låset FRUSIT. Har förberett mig ordentligt med tändare, låsolja och upptiningsolja... Bra att den ligger INNE i bilen och inte i min väska där den borde...

Lyckades i alla fall köra HLR med aningshjälp på nyckel och nyckelhål så det gick att öppna =) F r o m nu så har jag tändare och olja i VÄSKAN!!!!!!

Det som slår mig nu är att det är sååå mörkt. Blir alltid så frustrerad på dessa människor som går ut i mörka kläder utan en enda reflex på sig. Man ser dem inte alls när man kör bil och det är verkligen LIVSFARLIGT!!!
Nu ska jag ladda med min reflexväst på kvällsrundan med Sigge, benreflexer och likaså ordentligt med reflexer och blinkande lampor på sigge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar