fredag 12 november 2010

FREEEEEDAG!!!!!!!!!!!!!


Så skönt att vakna upp till FREDAG och HELG.
Har haft riktigt bra dag med barnen. Pyssel, tema och lek. Tränat på julsångerna och bara haft trevligt.

Hem vid 15 för promenad med Sigge ute i regnet, sen kom Emelie över och tog en fika. Bara sutti och bubblat om det ena och det andra. Saknar henne som kollega men samtidigt så har vi det så bra på var sitt håll också nu.

Ikväll blir det bara mys hemma. Ska åka iväg och köpa lite gott att ha vid tv:n och till Idol. Vet inte riktigt vad jag är sugen på. Popcorn är klart underskattat men jag skulle vilja ha något lite extra gott. Glass har jag lite problem att äta efter min operation men kanske någon fruktkompott?

Ha en toppen fredag kära vänner. Imorgon ska jag vara barnvakt åt ett av mina gamla dagisbarn på 3,5 år. Ska riktigt mysa med honom när man har honom alldeles för sig själv. Har passat honom tidigare och det har gått jättebra. Så mysigt att kika på tv och läsa godnatt saga.

Detta blir med andra ord en lugn helg. Morgondagen ska ägnas åt SIGGE. Promis och kanske förbi syrran om de är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar