lördag 30 oktober 2010

UNDERBARA MARIA



För ett år sedan fick jag möjligheten att lära känna Maria. I fredags var vi ute och åt middag. Hon är en sådan fantastisk och underbar människa och jag är så glad att hon kommit in i mitt liv. De senaste 10 åren så har jag träffat så många olika sorters människor och det har nog format mig en hel del.
Det har varit människor som tagit fram mina bästa sidor, människor som gjort att jag ifrågasatt saker och ting och varför det är som det är. Människor som gjort att jag inte är lika godtrogen och öppen längre...
Men jag skulle inte vilja ha missat någon av dessa för de har format mig till den jag är idag.

Jag är inte längre den där naiva och alltid positiva människan, lite mer avvaktande men också tryggare i mig själv.

Vill bara ägna denna lilla spalt till fina Maria idag <3 Du är så fin vännen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar