lördag 30 oktober 2010

NÖJD MED MIG SJÄLV DENNA VECKA


Har gjort allt precis som jag bestämde mig för förra veckan. Jag har sprungit 2 km två gånger och jag fick INTE ONT. Är så oerhört glad för det och HOPPAS verkligen att det får vara såhär bra nu. Mår så bra när jag får springa och rensa skallen.

Är ingen gym-människa och enda sättet att chocka kroppen lite är att springa. Händer ingenting när jag dansar, powerwlkar mm. Kroppen är så van av mina promenader så springa så kanske den fattar att den ska förbränna lite också =)
Hade Sigge med mig och satt på spårselet så han fattar att han får ha lite tryck i kopplet. Springer så mycket fortare med hans hjälp eftersom han har lite tempo och man hänger på. Riktigt skönt.

Har badat Sigge varannan-var tredje dag i 3 veckor nu så det tar ju lite tid att bada, torka honom, torka upp på golvet osv. efter att han farit omkring blöt och dan...
Sovit fantastiskt bra hela veckan och slocknat på 10 minuter, såååå skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar