fredag 24 september 2010


Riktig mys kväll med fina Jessi. Thai från näsby parks "video", sen kaffe latté efter det och snack. Vi pratar verkligen i mun på varandra, så mycket att säga och höra... liksom bubblar ur oss båda.

Har sista tiden känt mig så himla "grå", håret hänger och är torrt. Huden känns trist och man känner verkligen att man måste göra ett ryck och fräscha till sig. Jessi hämtade mig och vi åkte gemensamt till thaistället, på parkeringen träffade jag en mamma från min gamla förskola. Hon tyckte jag såg fräsch ut...(?) -"Tack snälla, känner mig inte alls fräsch" utbrister jag och då säger en främmande karl, som jag trodde åtminstonde kände henne att jag ser skit fin ut... haha***
Man tackar... hör inte till vanligheterna att en främmande människa "lägger sig i " och kommenterar, jag vart i alla fall lite glad :-)

Nu ska jag gå och lägga mig. Har packat ner frukost, mellanmål, lunch och middag till morgondagens jobb på kåken. Blir heldag men ska verkligen bli kanon kul. Saknar alla och känner mig alltid så välkommen. Syrran med familj är gulliga och tar min Siggebus hela dagen-TACK!!!

1 kommentar:

  1. Vet känslan... jag känner mig som en grå, pluffsig smurf.

    Vad ska man göra för att piffa till och pigga på sig? jag vill ha semester och en resa till solen. Semester!

    SvaraRadera