torsdag 19 augusti 2010

Väldigt trött


Igår var det ONSDAG...

För min granne innebär det fest och galej, för mig betyder det arbete dagen därpå. Två dagar kvar till helg så att säga. La mig vid 23 igår och somnade ovaggad om man säger så. Vaknade av fullt liv ute på hans balkong kl. 02.30
Jag är så LESS nu att jag snart inte vet vad jag tar mig till, känns snart som att man tar saken i egna händer.

Låg vaken ca 30 min innan jag lyckades somna om.

04.30 vaknar jag IGEN av världens gap och skrik. Vet inte längre vad jag ska göra. Tog i alla fall åter igen kontakt med Jan Lundin i styrelsen och frågade honom HUR jag ska göra för att få lugn och ro!!?
Det är fritt fram att ringa LARMASSISTANS och jag kommer göra det hela tiden nu. Det är fasen inte okej att bete sig som han gör. Han har NOLL hänsyn till oss andra grannar. När klockan ringde vid 07 så är grabben FORTFARANDE VAKEN!!!

Fick sms av grannen ovanpå och hon gick och la sig tidigt med ÖRONPROPPAR och vaknade också 04.30 av allt liv. Hon trodde att polis, ambulans var där eftersom det var sådant liv... Det var han som satt på balkongen.

Har gått i ett på jobbet idag så det ska bli skönt med helg. Känns ändå riktigt bra med Eva som kollega och likaså de andra. Kommer bli ett riktigt bra team tror jag.
Nu ska jag krypa ner i min säng, ska bli sååå skönt.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Stackars dej, min mor har samma problem men hon har tyvärr inga vettiga grannar längre.Ibland får hon sitta uppe hela nätterna.
    Har funderat på att gå upp till honom med Gänget och visa musklerna frågan är om han fattar det.
    Signe har varit lite down men nu verkar det bra igen.
    Ha en skön helg/Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Monica för omtanken. Pröva att gå upp med alla hundarna, det gör nog sitt. Är det ingen annan granne som störs?
    Signe då =(
    Hoppas hon snart är piggare och gladare igen.

    Ha en toppen helg ni med.
    KRAM

    SvaraRadera