fredag 20 augusti 2010

Redo




Som några av er redan vet så har jag en granne som är ganska så livad...
Han är inte så mycket för H Ä N S Y N utan tycker att alla är " gnälliga " och måste tåla att man tar hem folk efter att man varit på restaurang. Jo tack han får ta hem hur mycket folk som helst efter sina " restaurangbesök" så länge han inte väcker alla andra i huset.

Varför flyttar man in i ett hus med ca 700 lägenheter om man är en person som tycker om att festa??? Då kanske en studentlägenhet eller stuga på landet är ett bättre alternativ.
Väckte mig kl. 02.30 SAMT 04.30 i onsdags till torsdagsnatt. Är sååå less, trött och frustrerad när jag hela tiden ska behöva vakna i mitt EGNA hem p g a han kommer hem med massa folk och för ett jäkla liv.

Nu är jag förberedd...
Har en gammal kollega som numera är polis. Han har kikat lite och hans kollegor som jobbar i natt och imorgon är " förvarnade"... så nu ska jag bara vänta på att han kommer hem och i vanlig ordning har massa brudar och grabbar med sig hem.
DÅ ska jag ringa polisen... hoppas de får stopp på fanskapet( precis så känner jag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar