söndag 29 augusti 2010

Hundfri dag


Så jag passade på att ta en lång frukost, för att sen lägga mig en timme och sova igen. Kommer på mig själv hur mycket jag är uppe i varv. Tänker att jag inte kan ligga och sova bort hela dagen, att jag måste ut med hunden ( som inte finns hemma ).
Har varit risig hela veckan, det är DÅ man ska passa på att V I L A och kurera sig och ligga i soffan / sängen hela dagen...

Tog bilen till Stinsen, inte varit där sedan ombyggnaden och det var lite skilland mot sist. Klart värt ett nytt besök, även om det är samma kedjor som i alla andra centrum: Kista, Täby, Sollentuna...

Kom hem och la mig i soffan och kikade på " Mr & Mrs Smith " , helt okej faktiskt. Hade den hemma i hyllan. Riktigt skönt att bara koppla av.

Vid 20-tiden drog till Eva och hade mys. Har bara snackat hela kvällen och var inte hemma förrän efter kl. 01 och det är T Y S T hos grannen =)
Såååå otroligt SKÖNT, men samtidigt typiskt att han " fattar " när man börjar styra upp hjälp utifrån. Var inte en dag för sent om man säger så. I hate him.

Om han skulle vara smart så skulle han ha kommit ner och bett om ursäkt redan första, andra gången jag bett om att han skulle dämpa sig *NOT
Jag skulle skämmas ihjäl mig om jag levt rövare och väckt grannar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar