söndag 27 juni 2010

Helt slut...


Ännu en tidig morgon... upp 05.30 för att vara på jobbet kl. 07
Idag var jag på den avdelningen som jag ska vara på hela sommaren. Det har gått i ett. Har varit fullt upp hela dagen, och precis när man varit klar på ena stället så har nästa patient ringt på klockan. Ska sätta på mig min stegräknare, kan vara ganska intressant hur mycket man springer runt hela dagarna i trappor och korridorer.

Imorgon är det också dagpass, för på tisdag är det MIN TUR att vara LEDIG!
Ska bli sååå skönt att sova ut. Är lite sugen på att paddla i åkers kanal då. Vill verkligen utnyttja mina lediga dagar att göra roliga saker på. Sådana saker man inte kan göra annat än just på sommaren. Lite picknick och paddling är skön avkoppling. Någon som har bra förslag på grejer?

Nu ska jag ta Sigge och gå spåret/ skogen vid fjäturen. Sååå skönt att komma ut och gå där. Vill inte se några ormar =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar