söndag 16 maj 2010

Väskan börjar ta form...


frågan är bara om jag får igen den :-O
Nu är det laddat med kläder, skor, hudlotion och annat smått och gott. Är expert på att packa alldeles för mycket. Är så rädd att sakna något när jag är där... ja ja... ska bara vara borta en vecka så jag klarar mig nog.
Har varit över hos Eva ( granne ) och druckit kaffe och snackat skit. Härligt att ha vänner så nära måste jag säga. Sista tvätten tumlas nu, sen bär det av till Maja för att lämna Sigge Sigvardsson. Usch att jag ska ha sådan seperationsångest att lämna honom(!) Vet ju att han har det super hos Maja och Sickan, men ändå så blir det så tomt hemma. Tror ändå att det är bra att vi är ifrån varandra för just nu går han mig på nerverna emellanåt... ska springa precis vid fötterna på mig och är som en skugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar