söndag 16 maj 2010

Tvätt, tvätt, tvätt, tvätt..........

Hade en riktig toppen kväll igår med Petra och några vänner till henne. Var så sjukt danssugen så det vart Garbo i sumpan. Lagom med folk, men på R&B golvet så spelade han gamla och skumma låtar(!) Fick i alla fall lite dans i mig =)
Vart lite seg så jag satte mig i soffan och kikade på dansgolvet, då kommer det fram en sååå skum kille och sätter sig brevid. Babblade på om helt osammanhängande grejer och att han tjänade 34.000 kronor i månaden och att det var massa ryssar som tog deras jobb... eh???? okej???? varför pratar du med mig om det??? helt främmande person som man aldrig träffat... snackar om lön och ryssar(?) Kopplade bort lite eftersom jag var nykter i vanlig ordning. Han snackade om allt möjligt men jag fattade NADA. Sen började han snacka om sitt HÅR... eh??? hur mycket ska man stå ut med för att inte vara otrevlig??? Ville bara sitta ner en stund och var trött... Sen kan jag bli så trött på en viss typ av människor som ska komma och dra i en ( har vi träffats förr??? eller känner jag dig)???? -"Kom igen nu, vi ska dansa" Ehhh?????? -" NEJ jag sitter HÄR av en anledning" *SUCK
Usch vad bitter och less jag låter, men man ser ganska så mycket när man är nykter och om man dansat non-stop i 3 timmar och vill sitta 10 min, låt mig då göra det utan att jag ska ha halva medelhavet runt omkring mig...

Hem och tog ut Sigge på en runda och lite smörgås. Somnade på 5 röda och har sovit utan avbrott till 11.00... sååå skönt! Idag blir det en sväng med Sigge vid rösjön och sen hem till tvättstugan. Ska tvätta det sista inför resan och kvällen avslutas hos mamsen och pappsen för middag. =)

2 kommentarer:

  1. Partypinglan! :-)

    Ha det så bra i Spanien, hör av dig när du är tillbaka så går vi ut o dansar. Om du nu inte har fått nog av det vid det laget! :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha... tror inte det kommer bli så värst mycket utgång i spanien. Blir mest att vila upp sig, sola, badaoch upplevelser =) Det vet du att jag älskar att DANSA!!! Snart får vi ladda för uteserveringen på garbo =)

    SvaraRadera