torsdag 27 maj 2010

Tröttare....

Somnade som en stock igår som väntat. Behövde verkligen den sömnen. Idag har jag varit på anstalten och jobbat och det har varit en riktigt bra dag där. Har dock känt mig trött hela dagen så när jag hämtat Sigge, handlat och ätit lite middag så somande jag 30 minuter i soffan. Ska strax gå och lägga mig för kroppen skriker efter sömn.
Imorgon ska jag arbeta på en förskola som jag varit på några gånger nu. Känns skönt att avsluta veckan med lite härliga barn. Blir inte så mycket frisk luft de dagar man är på anstalten.
Tänkte försöka hinna iväg till täby centrum efter jobbet och kika på lite nya kläder. Behöver en ny garderob... Jennie vi bara måste åka in till stan och shoppa en dag!
Får se hur kvällen ser ut imorgon. På ett sätt vill jag bara slänga mig i soffan, se film och bara mysa. Men det är inget vidare att göra ensam så är det någon som vill ut och dansa så lär jag hamna på dansgolvet istället...

2 kommentarer:

  1. Kom hem och mys hos oss...kram

    SvaraRadera
  2. Ska se om jag orkar... är totalt slut.
    KRAM på dig världens bästa syster

    SvaraRadera