fredag 28 maj 2010

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!



Bra dag på förskola i danderyd. Har varit ute en stor del av dagen och lekt i sandlådan. Har varit på samma förskola några gånger nu och det är alltid lika roligt att komma tillbaka och träffa alla barn och pedagoger där. Sen underlättar det också när man " klickar " och trivs att jobba ihop.
Förmiddagen regnade det lite lätt och jag vart t o m lite frusen, men eftermiddagens mellis åt vi ute och man kunde gå bara i tröjan.
Åkte till täby centrum och handlade ett par byxor, två toppar och en ny bh. Det känns som att man fyller ett tomt hål... GAP... har inget att sätta på mig och ändå så köper jag kläder varje månad. Vart en skön avkopplande timme i alla fall. Var förbi videobutiken och hälsade på Katinka. Har inte träffat henne på 15 månader så det var super kul att se henne. Ska boka in en massage hos henne snart.
Sigge hade lyckats slicka sönder ett nytt eksem igår eftermiddag när jag hämtade honom på dagis. Har klippt bort pälsen där på ländryggen och tvättat med klorhexidin så när jag hämtade honom så såg det ganska så fint ut. Fattar bara inte vad det är... han som alltid haft super fin päls... =(
Nästa tisdag blir det hälsokoll på albano i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar