söndag 30 maj 2010

Kanon dag!


Igår kväll vart det en spontan mys kväll hemma hos en härlig vän. Var där lagom till eurovision. Vi drack alkoholfritt vin och åt ost, kex och smågodis. Vissa människor är det så lätt att bara vara sig själv med, Madeleine är en sådan.
Vid 00.40 åkte jag hem och var riktigt trött. Tog en runda med Sigge så han bara fick kissa lite innan jag kröp ner i sängen. Somnade på 10 minuter och det gör mig verkligen sååå glad eftersom det har varit väldigt svårt att somna ett bra tag nu. Vaknade inte förrän vid 10.45 så då satte jag en deg och tog en runda med Sigge. Hann inte mer än att sätta in matbrödet i ugnen och skriva det på facebook så kom Fia över och åt frukost med mig. Nybakat bröd med linfrö, kesella, vetekross, rågkross och havregryn... MUMS* och latté på det =)

3 kommentarer: