söndag 30 maj 2010

Det blir aldrig som man tänkt sig...






Idag hade vi bestämt att jag och Emelie skulle träffas och ha picknick i vaxholm, tillsammans med gemensamma vänner. Tyvärr så fick de punka på bilen så istället för picknick hamnade jag på en vattenskoter(!) Var kanske inte riktigt klädd för att åka, men kläder går ju att torka och det är väl inte värre än att man fryser...
Ner med handväskan i förvaringslådan och sen iväg från vaxholm ut mot eriksö. Riktigt mysigt även om jag satt och höll ganska hårt om Stefan första 20 minuterna. Pappa och jag hyrde jet ski 1995 i spanien och då vurpade vi...
Underbart väder och riktigt skoj var det. Drog vidare ut till Linanäs på ljusterö där vi köpte glass och solade/ sov lite. Var hemma i vaxholm igen vid 19-tiden och då var man lite lagom små blöt. Gör ingenting för det var verkligen superkul!!!
Kvällsrunda med Sigge och Sofia runt norskogen, sen bad för Sigges del och lite städningen här hemma. Jag som skulle ha rensat och fixat min balkong idag!!! Gör inte det minsta... tänk vad härligt det är med spontana upptåg. hade varken planerat mys-frulle med Fia eller skoter-tur med Emelie, Johan, Stefan och Toffe, men vad lyckat det vart!!!
Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och hoppas kunna somna snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar