onsdag 3 juni 2015

04:00 startade vi morgonen

Lykke vaken 03:58-05:00 och Mattias kämpade i en timme för att få henne att somna om. Alvedon, tandgel & välling. Somnade i Mattias famn för att sen vakna igen 05:30-05:45
Jag somnade aldrig om igen så nu är jag galet trött. Tagit en insomningstablett så hoppas jag få sova en stund i alla fall när Lykke lunchvilar. Pontus ropade 05:00 men somnade aldrig om. Gick in och la mig hos honom 05:00-06:20 men jag vet inte hur länge han varit vaken när han ropade.

Stackars Mattias är också helt slut. Avbokat med Katinka på dagen igår och Cicci & Robin som skulle komma efter nattning för att vi skulle träffa honom innan bröllopet... Hon vart stött men vad ska man göra när inte Lykke går att lägga för tillfället? svårt att ta emot gäster & fika mitt uppe i nattning som inte funkar just nu. Är så slitna.









Morgonpromenad med Konrad och lämnade Pontus på förskolan, bara en vecka kvar nu. Sen iväg till vårdcentralen och ta lite järnprover, känner att jag dippar igen. Avbokat fika med Helene eftersom jag måste sova när Lykke sover. Tack och lov har hon fyra egna barn och vet hur det är.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar