söndag 24 maj 2015

Skitnatt

Grannen gick vid 23 och då hade både Lykke & Pontus vaknat en gång vardera. Gick och la mig men somnade inte. Vid 00:30 vaknade Pontus och jag gick in och la mig hos honom. Vid 01 hade jag inte somnat ännu och sen vid 02 vaknade Pontus och grät. Vid 05:30 tyckte båda barnen att det var MORGON! Suck*
Gick inte att få dem att somna om eller ens ligga kvar i sängen med barnkanalen.

Mattias hade lagt sig i soffan när han kom hem från svensexan så han knallade upp och sov vidare. Frukost och sen välte Lykke ut hela min kaffekopp i soffan. Satt oss och degade och sen klädde vi på oss och gick ut. Lekte i sandlådan och rensade maskrosor.

Tog en förmiddagsglass på altanen och sen smällde P en bandyklubba i huvudet på Lykke och åkte in till Mattias. Han var sådär lagom bakis. Åkte till ica kvantum och storhandlade och sen hem för lunch och SOVA hela familjen.

Vaknade 14:30 och klippte gräsmattan på vår allmänning utanför staketet, drog maskrosor, la på mer jord i rabatten, planterade rabarber & mynta!
Middag vart mat från frysen och sen kom farmor över med Konrad.






















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar