onsdag 27 maj 2015

04:42

Då startade vår morgon här hemma. 05:55 lyckades jag få Lykke att somna om men Pontus fortfarande vaken så in i vår säng när Mattias åkte och sen klev vi upp 06:50
Bra morgon och Lykke sov till 07:30 och vid 07:50 gick vi ut med Konrad. Ena stunden varmt och behagligt, nästa ruggigt och kalla vindar. Lämnade Pompe 08:50 och sen mötte jag Elin med Hannes som jag gick en sväng med.
Skönt när man varit ute i 2 timmar klockan 9:45.... Zzzz***

Vid 10:30 kom Malin över och vi åt lite lunch och drack kaffe på altanen. Tänkte sen att jag skulle försöka sova men det gick inte. Galet trött vid 14 när det närmade sig hämtning och lekparkshäng. Gick en sväng med Konrad och sen hem och lekte i vår sandlåda med Elin, Irma & Nils.

Middag enkelt, pasta carbonara och sen åkte Mattias & Pontus till vigselförrättarn i sollentuna och lämnade papper. Nattade Lykke och nu har jag satt silvertejp runt rullgardinen- nu ska sovas!























- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar