söndag 1 februari 2015

Toppendag




Lykke sovit bra. Mattias var inne hos henne 22:30 och sen pep hon till vid 03 och sen mat 05:15 och somnade sen om och sov till 07:30
Gemensam frukost med ägg, nybakade frallorna från igår som vi värmde i ugnen och massa gott. Sen gick jag upp och la mig och vilade till 09:15 lääänge sen och så skönt. Dusch och gjorde mig iordning för Ciccis och min lunchdejt idag.
Mattias & Pontus degade med playdo och sen lunch. La barnen och sen vart jag upphämtad av Cicci här hemma vid 11:30








Fantastisk lunch på La Piazza. Åt deras egengjorda pasta med karl-johansvamp. Efter det två latté och en tiramisu. Massa prat om Ciccis nya pojkvän, bröllopet som Cicci ska vara tärna på, håruppsättningar mm. Så mysig och välbehövlig dag. Stannade på rösjöhallen och handlade lite bröd & tulpaner.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar